夏恩官網新留言~~~
Hey Guys!
How are you liking the new site? Would love to know your thoughts. Im really pleased with it, there's loads of new areas and I really love the Google maps section so you can see exactly where i am around the UK!

The album is now 95% finished and is sounding great, i cant wait for you all to hear it. I shot the video to 'No U Hang Up' on Tuesday. We shot it down at a really cool house in deepest Kent. It's going to be a very cool video! It will be ready in about two weeks time.
 
Anyway, have a great day and speak soon.
 
Shayne
 
x
新官網怎麼樣呢?我很想知道你們的想法.那裡有很多的按鈕,而我最喜歡的就是Google maps,因為這樣你就可以看到我大概在英國的哪裡了!
新專輯已經完成了95%了,而且聽起來也很棒喔,我已經等不急讓你們趕快聽到新歌了.
我星期二拍攝了'No U Hang Up' 的mv,是在一棟很酷的房子裡拍攝的(in deepest Kent)
這將會是一支非常酷的mv,而且將會在這兩個星期內弄好喔.
無論如何,祝你們有個美好的一天,很快會再見面的.

大家也順便要注意一下這篇

arrow
arrow
    全站熱搜

    shayneward 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()