上圖為夏恩My Space所有,請勿右鍵另存以免侵權!
哈囉!各位喜愛夏恩的朋友們,最近因過於繁忙,導致沒有什麼時間來這裡答覆大家的疑問以及無法帶給大家有關夏恩的一些新消息,趁現在有空時趕快發一篇給大家知道現在夏恩的一些news。
首先呢..夏恩的雙主打單曲也就是傳說中的double A-Side single('No U Hang Up / If That’s OK With You')已經於英國9月23日提供付費下載,24日CD發行,而且一度傳出在英國排行榜上第2名.銷售成績也是非常的好呢!另外在愛爾蘭成績更是勇奪第一名!
夏恩也在英國官網表示說:「我將會於接下來的一個禮拜將我的第二張專輯完成錄音,it's sounding amazing! I can't wait for you all to hear it.」
夏恩也留了一些感謝的話給英國的歌迷呢!並且也有拍攝一些像以影片的方式留言給大家。
01.10.200
Hey Guys!
I wanted to write you all a message to say thank you so much for all your support. You're quite simply amazing! My single has got to Number 2 with fantastic sales so I'm really proud. I couldn't have done it without you and you certainly are the best fans in the world! Also I want to say thanks so much to every single one of you who came to see me at my signings, it was great to see you all. This week I'm recording, finishing the album.....it's sounding amazing! I can't wait for you all to hear it.
I'll be back on again soon to keep you updated on what I'm upto.

Thanks again.

Love
Shayne x
我想用留言來謝謝你們所對我的支持,你們真的是太不可思議了!我的單曲已經衝到英國單曲排行的第二名而且銷售也非常的好,所以我真的很驕傲.沒有你們我實在是沒有辦法做到像今天這樣好的成績,你們是世界上最棒你粉絲了!還有,我也真的很感謝每個來看我演唱的人!見到你們真的很棒.這個禮拜,我將會完成我第二張專輯的錄製工作....聽起來真的很好聽、好不可思議!我真的是等不急讓你們聽到我的新歌了.我將會很快的回來update我的新消息.再一次的謝謝你們.

Interviews
Shayne talking about the new album

Favourite fan moment

Favourite recording moment

影片均來自shaynewardtv

arrow
arrow
    全站熱搜

    shayneward 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()